Ivy virtual office

Ivy virtual office

Inschrijving postadres KVK & Ivy Office

Vanaf heden kun jij je bedrijf op ons adres in laten schrijven zodat wij je post kunnen afhandelen. (voorwaarden van toepassing)

Voor het inschrijven van een nieuwe vestiging in Nederland regel je dit op de website van de kvk met dit online formulier.

Checklist inschrijven vestiging 
Nodig voor het wijzigen en het (post)adres van de vestiging niet het privéadres is van een ingeschreven functionaris:

  • kopie huur-/pacht-/koopovereenkomst, een toestemmingsverklaring vanuit Ivy Office

  • kopie legitimatiebewijs

Voorwaarden inschrijving KvK en postverwerking

  • Alle post wordt ontvangen door Ivy Office B.V en conform afspraak afgegeven aan Gebruiker.

  • Post kan worden gescand en opgestuurd in elektronisch formaat; hiervoor verleent Gebruiker toestemming aan Beheerder om de post te openen en inscannen.

  • Deze dienst is gratis voor normaal postverkeer, evenals het ophalen van post door gebruiker.

  • Post kan ook optioneel fysiek worden doorgestuurd; voor deze dienst zijn er bijkomende kosten van toepassing. De kosten hangen af van het aantal keer dat de post verstuurd dient te worden. Regulier hanteert Ivy Office de tarieven van PostNL+ handelingskosten.

  • Bij opzegging van de diensten bij Ivy Office neemt Ivy Office geen verantwoordelijkheid voor wijzigen van uw postadres, en is dan ook niet verantwoordelijk voor het doorsturen van post. Ontvangen post zal na contractdatum worden geretourneerd aan afzender.

  • Gescande post wordt altijd op een veilige wijze versnippert binnen 8 weken na het scannen. Originele documenten, bankpasjes en notariële stukken zullen worden bewaard en kunnen worden doorgestuurd naar gebruiker.